Thursday, June 11, 2009
Tribute to 80's Rock
Urgh... Aku nak pergi sangat showcase ni sebab dekat sangat dengan rumah aku. Tapi malam tu aku kena kerja. Tengoklah, kalau ada rezeki, sebelum aku pergi kerja, aku singgah dulu.
Menampilkan senior sekolah aku dari band Hi Run (hairan?). Masa aku promote konsert SEARCH dalam e-groups old boys, sorang pun tak reply, tetiba jer cuihhhh, muncul inform kami semua diaorang akan buat tribute showcase untuk 80's rock band. Cayalah, buat yang terbaik bro!!
Till Then
Rock On!!!! \m/ \m/
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Anugerah
Semalam 21 Ogos 2026 Muhammad Qayyum hadir ke HAKA (Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik) MRSM Balik Pulau. HAKA untuk MRSM ni buat untuk pe...
-
Laporan Kutujukan Khas Untuk Ayahanda Tercinta: Abu Bakar Bin Ahmad , serta Seluruh Bikers Malaysia Semoga Kita Memperoleh Manfaat Dari Cata...
-
Nampaknya, Suzuki berusaha keras untuk menjadi pesaing utama di pasaran Malaysia bagi tahun 2010. Setelah kedengaran ura-ura Modenas akan me...
-
Hari ini, genap 25 tahun PFS - Penang Free School menjadi Johan Ragbi MSSPP bawah 18 Tahun Pulau Pinang. Aku tak imbas semula ka...

No comments:
Post a Comment