Saturday, August 29, 2009

Alasan!

6.30 pagi - hujan
-
-
-
-
-
-
8.30 pagi - hujan
-
-
-
-
-
-
10.30 pagi - hujan lagi

-
-
-
-
-
11.30 pagi - hujan lagi lebat.
-
-
-
11.45 pagi.
SMS gua dengan bos.

Gua: Encik, saya urgent leave hari ni. hujan lebat.
Bos balas: OK
-
-
-
-

Kesimpulan: Mungkin banyak perbezaan pendapat antara gua dengan bos, tapi susah nak dapat bos macam ni.




Anyway, I miss them!!! Some tribute from a Brazilian guitarist who video-replied my Vids on Youtube: Syahdu betul.



Mungkin suara gua sumbang mambang (semestinya) dan sememangnya gua tak dapat pegang chord dengan betul. Tapi itu tak menghalang gua untuk terus mencintai sebuah instrumen yang mempunyai 6 tali dan mengeluarkan bunyi bila dipetik.

4 comments:

  1. Dah layan Brazilian tu ngan ko punya version.

    Brazilian tunmemang bagus. Buat aku bangga siot. Ko punya main pun dah atas par. Tunggu masa je ko datang KL kita pergi jamming..hahaha

    Kerja yang cantik bro..

    ReplyDelete
  2. aku pun dah layan dua2 versi..good job bro!

    ReplyDelete
  3. gua tgk dh brader main kt utube.komen pon dh.=)

    baiknya boss anda.

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...