Saturday, November 28, 2009

Bloodshed


LIVE BLOGGING.

Oh, tajuk sama dengan kumpulan Bloodshed, tapi tempat tak sama.

Tempat kedua aku join tempat pengagihan daging korban harini. Pagi tadi di Bagan Dalam, dengan 8 ekor lembu di'bloodshed'kan. Tapi cepat habis sebab kariah ramai.

Tempat kedua seperti gambar, lambat sikit sebab yang ni kenduri korban adik-beradik. Sempat la aku berposing skit. Hahaha

Bercakap tentang kumpulan Bloodshed, aku harap reunion diaorang dapat menghasilkan satu album baru yang dapat memuaskan semua peminat Bloodshed. Tahun lepas diaorang pun ada buat majlis korban, tahun ni tak pasti pulak.

Apa-apa pun, selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua. Dah potong daging tu, utamakan fakir miskin, jangan dok berebut gear box, torpedo dan ekor pulak!

Ok, aku nak sambung buat-buat sibuk.
Salam

8 comments:

  1. @lumur
    ada satu jer setiap ekor lembu
    namanya ekor lembu. hahhaha

    @abang ben
    saat menaikkan tahap kolestrol. baru jer layan makan otak lembu tadi. pergh, meleleh!

    ReplyDelete
  2. Tempat gua esok..15 ekor beb...mau sehari suntuk tu nak melapahnya..

    selamat aidiladha.

    ReplyDelete
  3. adakah menatang yang bro pegang itu dinamakan medula oblongata?
    agagagagaggaga

    ReplyDelete
  4. hahahahah tu la ekor lembu, kak seroja...

    berteromber, selamat hari raya jugak. 15 ekor, kena set 10 orang sekor, baru cepat habis

    skid. selamat hari raya jugak bro

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...