Saturday, December 15, 2007

Sessi Lawatan Banjir Di Pahang

Aku berjaya menghabiskan 1 annual leave aku dengan 'gatal kaki' nak ke Pahang. Takder apa yang best melainkan tengok banjir sampai tahap pucuk pokok kelapa sawit.. Aku terperangkap jap kat Kuantan sebab jalan -Bentong-Raub-Benta-Jerantut-Temerloh (satu-satunya jalan selepas highway Lanchang-Temerloh ditutup) turut dinaiki air pada hari Jumaat. Dengan makanan yang tak best sebab manis-manis, aku pulang dari pahang dengan letihhhhh gila rempah kari alagapas. Pengajaran untuk korang semua, jangan la gatai nak ke tempat banjir kalau ada yang terkena banjir. Dan akhirnya aku dapat jugak makan nasik kandar banjir kat area rumah aku sendiri. No place like home.

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...