Thursday, December 6, 2007

Worktrip - Pulau Jerejak

Sepanjang 24 tahun aku diberi peluang hidup di muka bumi ni... Ni lah pertama kali aku menjejakkan kaki ke Pulau Jerejak. Heheheheh, buat malu kaum jer, dahla aku ni orang Penang, tak pernah datang pulak tu!! Ye lah, Pulau Jerejak ni bukan ada apa pun. Dulunya dikenali sebagai Al-Catraz Malaysia sebab ada penjara kat sini dan jugak pusat buangan pesakit-pesakit kusta. Sekarang ni jer ada JEREJAK RESORT & SPA dan ada limbungan kapal di sebelah bahagian pulau ni. Aku datang pun atas sebab kerja dengan bos aku. Apa yang best kat Pulau Jerejak ni aku pun tak taulah labu...... Apa yang sure, aku dah jumpak Tongkat Ali punya pokok LIVE beb...... lepas ni aku pun akan jadi SUPER POWER!!!! Wahkahkahkahkahkah....

Masa aku nak balik, dikhabarkan diaorang jumpa MAYAT kat pantai pulau ni dengan keadaan tangan terikat di belakang... Pergh, malam ni kita tengok berita, layannnnnnnnnnn (macam Melodi la pulak)

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...