Tuesday, December 4, 2007

WITT - Band DIY

Sebenarnya CD ni dah lama aku cari - hilang. Sekali terjumpak bawah katil anak sedara aku. Aku beli masa tahun 2002 dulu. Masa ni, band-band indie banyak yang buat album DIY (Do It Yourself) - dari segi pembuatan, studio, penjualan sampailah ke peringkat promosi.

Aku uploadkan mp3 dari W.I.T.T. dari simpanan aku yang terselamat ajer... Masa aku jumpak CD ni, magnetic layer dah mula mengelupas dan yang tinggal cumalah cover album nya saja. Ada 5 lagu yang sempat aku rip masa memula aku beli CD ni dulu termasuk sebuah lagu Unplugged. Untuk sekadar peringatan, band WITT ni pernah di'cover' ceritanya dalam ROTTW dan Dragon kalau tak silap aku. Ini kerana vokalisnya merupakan drummer kumpulan tersebut itu sendiri. Macam mana, susah kan? Sambil ketuk sambil nyanyi. Itulah uniknya WITT waktu itu. mana diaorang menghilang sekarang, aku pun taktaulah labu.....

Info lanjut WITT aku sertakan dalam bahagian MUSIC (macam biasa, untuk contact aku sahajer...)

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...