Monday, December 15, 2008

Masalah Dapatkan Majalah Empayar?



Sejak aku dengan tak sengajanya membeli Empayar #1 (cover Sweet Charity), mulut aku ni gatal mempromote majalah ni. Tak cukup dengan tu, ulasan ringkas aku masukkan di www.rockapak.org/forum dan laman Multiply aku.

Sedar tak sedar, dah masuk isu #5 dah pun! Cuma isu no 5 ni, lambat sikit sampai pasaran Penang atas masalah percetakan. Dalam pada masa yang sama, ramai jugak member-member aku yang tanya macam mana nak dapatkan isu-isu terdahulu majalah ni. (Korang ingat aku keja ngan Empayar ke?)

Setelah berjaya mengganggu Nazrul Empayar, akhirnya dapat dah caranya.

Untuk isu #1 sampai 4, caranya ialah buat postal order atau wang pos sebanyak RM30.00 atas nama:

Nazrul Azuad Ahmad

Dan dialamatkan kepada:

Empayar Network
P.O. Box 13419
50810 Kuala Lumpur
Tel: 012-6207752 (Nazrul)
Email: empayarmag@yahoo.com

Orait, semoga terjawab persoalan korang semua dengan entry aku kali ni.

Untuk sesiapa yang BELUM PERNAH buat kerja-kerja order ni, meh aku tolong ajarkan.

1. Pergi Pejabat Pos, buatlah Wang Pos atau Kiriman Wang (Postal Order)
2. Dekat nama penerima, letak nama Nazrul mcm kat atas.
3. Pos benda tu dekat alamat atas (resit tu simpan).
4. Masukkan data peribadi korang dalam surat tu, kalau tak, macam mana la Team Empayar nak pos kat korang!
5. SMS Nazrul atau Email empayarmag@yahoo.com yang korang ada buat pesanan, untuk Nazrul remark.

Ok, yang tu lah 5 langkah asas yang selalu dibuat untuk buat pesanan melalui pos. Heheh, selalu gak aku buat macam tu bila barang-barang yang aku nak beli takder kat Penang (aku malas nak pegi jauh-jauh, wakaka)

1 comment:

  1. terima kasih mus atas kiriman sms tadi.....it's a good info. Majalah ni pon kengkadang susah nak dapat.

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...