Wednesday, April 29, 2009

Terima Kasih Celcom!



Aku tak tahu berapa ramai Mat Rock lain yang masuk pertandingan MeTV yang dianjurkan oleh Celcom. Tapi yang pasti, aku telah dihubungi oleh Cik Shahida dari Celcom dan mengesahkan aku adalah salah seorang pemenang untuk Pertandingan "I Am Rockstar" Search Di Awan Biru.

Nampaknya, makin panas konsert ni nanti di Seberang Jaya.

Celcom, Terima Kasih!!! Yeehaaaa~

Bro Amy, pinjam tagline sat..
Pheeewitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!

4 comments:

  1. apa hadiahnya mus? tiket konsert..?

    ReplyDelete
  2. backstage passes! hahahahahhahaha
    tapi tgklah jumaat nanti mcm mana.

    Kalau ikut hadiah, memang backstage, tapi tak kisahlah apa pun...

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...