Aku tak tahu berapa ramai Mat Rock lain yang masuk pertandingan MeTV yang dianjurkan oleh Celcom. Tapi yang pasti, aku telah dihubungi oleh Cik Shahida dari Celcom dan mengesahkan aku adalah salah seorang pemenang untuk Pertandingan "I Am Rockstar" Search Di Awan Biru.
Nampaknya, makin panas konsert ni nanti di Seberang Jaya.
Celcom, Terima Kasih!!! Yeehaaaa~
Bro Amy, pinjam tagline sat..
Pheeewitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Anugerah
Semalam 21 Ogos 2026 Muhammad Qayyum hadir ke HAKA (Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik) MRSM Balik Pulau. HAKA untuk MRSM ni buat untuk pe...
-
Laporan Kutujukan Khas Untuk Ayahanda Tercinta: Abu Bakar Bin Ahmad , serta Seluruh Bikers Malaysia Semoga Kita Memperoleh Manfaat Dari Cata...
-
Nampaknya, Suzuki berusaha keras untuk menjadi pesaing utama di pasaran Malaysia bagi tahun 2010. Setelah kedengaran ura-ura Modenas akan me...
-
Hari ini, genap 25 tahun PFS - Penang Free School menjadi Johan Ragbi MSSPP bawah 18 Tahun Pulau Pinang. Aku tak imbas semula ka...

tahniah!
ReplyDeleteapa hadiahnya mus? tiket konsert..?
ReplyDeletebackstage passes! hahahahahhahaha
ReplyDeletetapi tgklah jumaat nanti mcm mana.
Kalau ikut hadiah, memang backstage, tapi tak kisahlah apa pun...
tahniah mus...seronok le
ReplyDelete