Wednesday, April 29, 2009

Terima Kasih Celcom!



Aku tak tahu berapa ramai Mat Rock lain yang masuk pertandingan MeTV yang dianjurkan oleh Celcom. Tapi yang pasti, aku telah dihubungi oleh Cik Shahida dari Celcom dan mengesahkan aku adalah salah seorang pemenang untuk Pertandingan "I Am Rockstar" Search Di Awan Biru.

Nampaknya, makin panas konsert ni nanti di Seberang Jaya.

Celcom, Terima Kasih!!! Yeehaaaa~

Bro Amy, pinjam tagline sat..
Pheeewitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!

4 comments:

  1. apa hadiahnya mus? tiket konsert..?

    ReplyDelete
  2. backstage passes! hahahahahhahaha
    tapi tgklah jumaat nanti mcm mana.

    Kalau ikut hadiah, memang backstage, tapi tak kisahlah apa pun...

    ReplyDelete

Anugerah

Semalam 21 Ogos 2026 Muhammad Qayyum hadir ke HAKA (Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik) MRSM Balik Pulau. HAKA untuk MRSM ni buat untuk pe...