Tuesday, April 28, 2009

Search Di Awan Biru - Merchandise

Aku CARI di TESCO
I've SEARCHED at TESCO

Aku MENCARI di TESCO
Im SEARCHING at TESCO

Cari di TESCO
SEARCH at TESCO

akhirnya.. aku beli benda nih.. Aku merempit balik rumah macam orang gila hilang akal



Yang pastinya...

Tour Updated (18 April 09)

1
Saturday, 2 May 2009
Tapak Ekspo Seberang Jaya, Pulau Pinang


2
Saturday, 9 May 2009
Stadium Tertutup MBJB Johor Bharu

3
Saturday, 16 May 2009
Stadium Mini Jengka Maran Pahang

4
Friday, 22 May 2009
Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah,
Kuala Terengganu

5
Friday , 29 May 2009
Stadium Sultan Abdul Halim, Alor Setar
Baru cancel!!!! Rujuk sini!!!!

6
Friday , 5 June 2009
Stadium Sultan Mohamed IV, Kota Bharu

7
Saturday, 27 June 2009
Stadium Perpaduan, Kuching

8
Saturday, 4 July 2009
Miri Indoor Stadium, Miri Sarawak

9
Saturday, 11 July 2009
Kompleks Sukan Sandakan, Sabah

Sunday, 12 July 2009
Stadium Likas, Kota Kinabalu - aku tak tipu!!!!! Rujuk sini!!!!!!

10
Saturday, 18 July 2009
Kompleks Sukan Tawau, Tawau Sabah

11
Saturday, 01 August 2009
Stadium Nasional Bukit Jalil, KL

adalah tarikh muktamad sehingga setakat ini.



Setelah konsert di Batu Kawan dulu, aku pulangkan tiket setelah dua kali ditangguhkan. Kali ni aku tanak melepas dah. Sebuah kumpulan Lagenda Rock Malaysia. Inilah kumpulan yang membuatkan aku terus melekat dengan irama rock Melayu. Pengaruhnya begitu kuat. Aku tanak cerita dan membebel panjang-panjang. Ni apa yang aku dah beli.






Ok, sesiapa yang belum tahu. Di setiap tempat penjualan tiket. Semua merchandise ini dijual. Malahan, petang sebelum konsert, akan turut dijual barang-barang memorabilia ni. Dapatkan sebelum terlambat. Printing dilakukan oleh GROUSIEY PRINTHOUSE. Sesiapa yang pernah pakai baju WINGS, dah tentu tahu dengan jenama ni kan? Cuma kali ni, satu perubahan drastik telah dilakukan pada label tag baju tersebut. Semua tag adalah berlabel SEARCH.



Wah, nampaknya cadangan aku dan rakan-rakan di Sayap-Sayap Wings telahpun diterima oleh pihak Grousiey iaitu untuk meletakkan label band di setiap tag baju, dan nampaknya ia telah dimulakan dengan tag label SEARCH. Steadylah!!!

Di sini, dengan ekslusifnya, aku paparkan barang-barang rasmi yang akan dijual nanti (dan sekarang). Terima kasih pada Encik Apoxx Grousiey dan Encik Ijan Sayap-Sayap Wings untuk info ini.


Jadi, siapa nak jumpa aku, insya-Allah bertemu jua kita di Tapak Ekspo Seberang Jaya, 2 May 2009 nanti. Jumpa di sana!!!!!

15 comments:

  1. orait!!!!

    thanks mus kerana menjadi antara yang terawal postkan merchandise ni

    ReplyDelete
  2. ada tiket lebih x??

    hahahahaa..!!

    ReplyDelete
  3. ada.... dekat kaunter jual tiket tu.. Hahahahhahaah

    Paiseh, kalau nak, aku nak repeat 2nd Round dekat KL pulak. nak jumpak semua member2 KL yang dah lama aku tak jumpa.

    ReplyDelete
  4. merchandise ni akan ada dijual di setiap lokasi konsert ker bro?


    gua teruja giler tgok....mmg nak pulun duit pi beli t shirt, cap...dll..hahah..

    ReplyDelete
  5. pehh baper banyak la ko da berabis nie..

    ReplyDelete
  6. @carvedijan
    welkam bek bro

    @ajie
    menurut perbualan dengan wakil Grousie di TESCO EXTRA Seberang Jaya, nampak gaya semua booth penjualan tiket akan ada barang2 search jual sekali. Termasuk petang sebelum konsert di venue konsert

    @cieyla
    ntah, tak kira pun. hehehhehe

    ReplyDelete
  7. ook bro,...canteklaa...mmg kena sambar ni..hahha...tak sabo nak tunggu yg kat jb...haha

    ReplyDelete
  8. Pergh...Yg teruja tu tgk paperbag dia...cun ooo

    Akan di CARI di JB nanti...

    ReplyDelete
  9. tshirt tu sehelai brp rm?

    mau standby duit lebih ni...heh

    ReplyDelete
  10. T-shirt RM30.00.
    Cap RM25.00

    Yang berkolar tak pasti berapa. Tapi bak kata Amy Search dalam iklan Celcom.. Berbaloi-baloi....

    ReplyDelete
  11. blh tnye ckit x??
    maybe dis question lari ckit dr topic kt cni..hehe..
    nti tour kt jengka juz SEARCH akn prform or akn ade yg laen nynyi same??

    ReplyDelete
  12. Salam.
    Kami akan berada di PLAZA ANGSANA JB, pada hari Selasa (5 May - 8 May). Tiket2 Konsert juga boleh didapati disana.
    GROUSIEY PRINTHOUSE

    ReplyDelete
  13. nak dpt tshirt neh camner?..limited ker?

    ReplyDelete
  14. semua barangan boleh didapati ikut di mana konsert Search berlangsung. Sila rujuk suratkhabar yang mengiklankan Search Di Awan Biru.

    ReplyDelete
  15. tiket utk k.trg bila start jual dan dimana?

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...