Tuesday, May 12, 2009

Lefthanded & Friends Kembali!!!



Klik gambar tu untuk membaca dengan lebih jelas, dan sebelum bertanya apa-apa pada aku.

Terima kasih pada Zan yang bagi flyer ni pada aku. Sebenarnya, konsert ni aku dah dengar sama naik dengan SEARCH dulu. Cuma malangnya, konsert ni promosinya amat.... lembab!

Lembab bukan bererti slow atau takder terus. Tapi terjemahkan LEMBAB dan LEMPAP. Bunyi dekat-dekat sama kan? Kalau cuaca LEMBAP, ada perasaan sikit ngantuk tak? Hah, lebih kurang macam tu lah yang aku nak maksudkan! Kalau pepatah Melayu; "hidup segan mati tak mahu" punya promosi la terus terang aku kata.

Bro Zul ada ajak aku untuk tengok konsert ni. Best jugak kalau nak layan ni. Tapi 1 hb Jun aku dah nak jadik budak-budak sekolah balik, masuk kem Guantanamao, terpaksa la aku lupakan konsert ni. Tak sempat nak patah balik Penang la bai... Kalau aku ada kereta dan gaji aku at least sebulan RM3000.00, KONPOM (amacam, aku melayukan perkataan PPSMI ni, CONFIRM) pi!!

Jadi, pada "lu orang" yang lu rasa LU ROCK SANGAT BILA LU TENGOK SEARCH, apa kata lu layan Lefthanded pulak? Rock di malaysia bukan SEARCH dan WINGS saja tau, ada banyak lagi.... (sebab ada jugak yang tau Search dan Wings sahaja, sedihnya aku)

8 comments:

  1. takpe Mus...tapi yang pasti...pelajaran diutamakan....untuk mencapai lebih dari 1 biji kereta dan gaji lebih RM3000...insyAllah

    ReplyDelete
  2. Gaji 3000, tolak duit petrol.. makan megi jugak aper nanti? waaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. wa aim search je..lefthanded tgu gaji 3k jugakla..haha

    ReplyDelete
  4. Thanks dude.

    Kalau lu tak keberatan, kasi tukar link kat nama wa tu kepada yang ni..www.lagakepala.blogspot.com

    Multiply tu jarang2 dah bukak..hehehe

    Thanks in advance.

    ReplyDelete
  5. rafidah & sejarah ada main tak agak2 hehehe

    ReplyDelete
  6. hehehe, kena tanya orang kuat Lefthanded la kalau macam tu. saya memang tak dapat pergi

    ReplyDelete
  7. Zan, kalau aku jumpa Amy Camouflage tu, aku telepon ko dulu.

    ReplyDelete
  8. selain search, wa cuma kenal kumpulan scoin jer...hahaha


    konsert lefthanded tu cam menarikla...tp nash takder...apapun mmg tak dpt gi pun..gi pulau..

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...