Sunday, May 10, 2009

Potret Hidup



Minggu ni, aku sakit kepala dengan macam-macam masalah. Daripada secikai-cikai sampailah ntahapapantah punya masalah lain.

Akhirnya, VCD Wings Live in Stadium Negara 1991 aku dah khatam 2 kali hari ni, termasuk dengan sessi tayangan umum di warung paper. Hahahaha, gorengan ikan bawal Joe Wings dalam tv tadi berjaya menarik semua otai-otai lama tengok sekali VCD tu beramai-ramai dalam warung paper yang kecik tu. Aku puas.

Dengar ceritanya, semalam happening gila di Johor Bharu, 'kampung' SEARCH. Cis, kat sana ada encore!! Argh..... Tensen-tensen, aku neh.

Letih aku keja malam semalam. Dah lama tak keja malam.
sibuk aku, akan menjadi lebih sibuk bulan 6 nanti dan ke atas. Aku pun tak dapat bayangkan nanti nak jadi macam mana keadaan hidup aku yang caca-marba neh.

(thanks Shahrul, aku suka gambag ni. Henpon keramat yang amik video soundcheck SEARCH di Seberang Jaya. Lengoh hang tau ka 2 jam dok pegang henpon macam tu. Macam nak patah tengkok)

3 comments:

  1. apa lagi.. lepah keje mlm tu singgah kena teh kat sg2 belah pulau lak... :) - poundcake

    ReplyDelete
  2. mmg happening bro konsert kat jb...berbaloi-baloi..hehe

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...