Friday, September 4, 2009

Showcase @ HRC

HRC tu bukanlah Honda Racing, tapi ialah Hard Rock Cafe.

Kemungkinan aku nak join adalah amat tinggi memandangkan Mr. Big punya reunion concert di Bangkok aku tak jadi pi sebab sengkek. Last sekali aku masuk HRC tahun lepas masa Telephone ada gig sempena Singapore-KL Harley Owners Group punya perjumpaan. Sound boleh tahan pecah dada. Hehehehe.

Dengan RM60.00 dan rasanya sedikit mahal daripada Planet Hollywood. Aku rasa ramai yang tak sabar nak tengok show kali ni. Bukan apa, kalau korang perasan, vokal Awie dah mula improve balik terutamanya dalam konsert terakhir diaorang iaitu konsert Sinar.fm baru-baru ni.

Lepas tu pulak. Pengkomen Tegar untuk Ogos 2009 ialah rockmetaller, Jadi, seperti biasa bro.. Tolong bagi alamat lu untuk gua pos barang. Untuk Rekod, Pengkomen Tegar Julai 2009 ialah bro Deaf.

7 comments:

  1. Mus.. Selamat menyambut Ramadhan..

    ReplyDelete
  2. oh sore abg awie dah pulih? woooooooooo

    ReplyDelete
  3. Tiket dah mula jual. Untuk ingatan HRC punya kapasiti lebih kecik dari PH. Kebarangkalian tiket nak sold out seminggu sebelum show adalah sangat tinggi..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum...wow!gua dpt hadiah la!hehe..tq brader...ni syg ni!ahaks..

    mohamad kusyairi,
    lot 4390,kampung batu 5,
    jalan maran,
    28000,temerloh,
    pahang darul makmur.

    eh..nk g la tgk wings ni..kita jumpa di sana..ok brader?

    ReplyDelete
  5. tak dapat hadir.

    tunggu review meletup dari ko

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...