Friday, October 23, 2009

Counter Attack?



Terlambat skit aku baca paper hari ni (memang hari-hari pun baca lambat)

Semua orang dah dimomokkan dengan iklan 'potong' oleh P1 Wimax. Nampaknya, hari ni, kompeni gua dah mula buat counter attack.

Mungkin sesetengah orang tak berapa paham dengan maksud gambar; laptop di luar tingkap. Tapi untuk orang yang dah alah bisa tegal biasa dengan benda-benda ni. Maksud iklan tu amat mendalam. Dan semestinya boleh menusuk hempedu kesemua ENGINEER P1 Wimax.

Gua xda masa nak explain kenapa. Pandai-pandailah google sendiri benda-benda ni. Lagipun, kalau semua orang dah 'potong', gua ngan member-member opis gua bolehla berkonsert hari-hari. Gua seriyes.

Hint: Penetration of radio frequency will be affected by the paint on your wall. New type of paint has been developed by a Japanese company to totally block any radio frequency especially WiFi signals. Korang google jelah.
Tapi aku tau korang malas nak google.. Klik Sini (PC World) atau Sini (Lowyat)

7 comments:

  1. Aku tak reti nak komen...tapi untuk aku yang kuat sedut movies ni...rasa2nya lebih stabil dengan internet berwayar...begitulah adanya....

    ReplyDelete
  2. walaupun isu teknikal streamyx banyak. tapi lebih stabil.

    btw, budget 2010 TM dah take part dengan donate RM 8 billion lebih joint venture dengan government untuk HSBB.

    Percayalah, gua dah test... laju siot... Harap2 kompeni gua boleh sediakan infra ikut schedule

    ReplyDelete
  3. lumut, pro-kontra statement ko boleh dibahaskan lagi. Tapi aku takder masa lagi nak tulis.

    aku x paham ape yg ko nak bahaskan en.sppedrider..hehe..

    potong?mende tuh?

    ReplyDelete
  4. lumut.. aku nak cerita. tapi tak rock.

    nantilah aku cerita

    ReplyDelete
  5. Canggih beb..!kat wilayah Iskandar bulan depan start HSBB. 15mbps upload/download. projek pengenalan..Fully fiber to the home..

    ReplyDelete
  6. Amin, hang untung duduk sana. Ada kosong tak? Tarik aku pi opis hang. Boleh aku turun Singapore selalu.

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...