Tuesday, December 29, 2009

RSSM: 1st Checkpoint



Alhamdulillah, akhirnya aku sampai ke medan selera di Shahbandar ni pada pukul 5.25 petang.

Aku sendiri rasa tak percaya dengan perjalanan sejauh 437.8KM ni dengan perbelanjaan minyak sebanyak RM31.50 atau 15.374 liter - semuanya RON97 pada kadar RM2.05 seliter. Untuk makluman, semua nilai di atas adalah termasuk dengan petrol extra 4 liter YANG BELUM AKU GUNAKAN. Hehehe.

La ni, aku tengah tunggu Hasrul, member lama dari poli yang aku tak sempat pi kenduri dia dulu. Nik2121 pun ada sekali ni.

Aku mai kali ni pun loklag, terlupa beli buah tangan dari Penang. Apa lagi, jeruk Penang la..

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...