Assalamualaikum.
Kepada semua pembaca aku, kawan-kawan aku. Aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua.
Seperti yang aku janjikan, layout baru aku dah buat. Tapi, ada macam glitch sikit, nanti aku balik Penang aku perbetulkan. Aku buat apa yang sempat jer sekarang. Terima kasih kepada Abang Razief kerana bagi pinjam notebook dia kejap. Sempat la update sikit.
Berkaitan RSSM (Ride Solo Satu Malaya) aku, alhamdulillah... Dah 3/4 semenanjung aku dah redah. Tinggal sikit aja lagi untuk aku habiskan satu Malaya (semenanjung la...).
Petang ni, macam ada mini-gathering di Kajang. Harap-harap dapat jumpa semua member-member lama online di Kajang. Datang jangan tak datang!!!!
Doakan aku selamat pergi dan selamat pulang.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Anugerah
Semalam 21 Ogos 2026 Muhammad Qayyum hadir ke HAKA (Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik) MRSM Balik Pulau. HAKA untuk MRSM ni buat untuk pe...
-
Laporan Kutujukan Khas Untuk Ayahanda Tercinta: Abu Bakar Bin Ahmad , serta Seluruh Bikers Malaysia Semoga Kita Memperoleh Manfaat Dari Cata...
-
Nampaknya, Suzuki berusaha keras untuk menjadi pesaing utama di pasaran Malaysia bagi tahun 2010. Setelah kedengaran ura-ura Modenas akan me...
-
Hari ini, genap 25 tahun PFS - Penang Free School menjadi Johan Ragbi MSSPP bawah 18 Tahun Pulau Pinang. Aku tak imbas semula ka...
tahniah bro.. lu memang kental lah.. x lama lg habislah 1 semenanjung Malaysia lu terjah.. caiyok2!!!
ReplyDeleteSelamat tahun baru 2010!!
selamat tahun baru bro. Ada yang lebih kental dari gua bro. That's why otai/veterans still the best!
ReplyDelete