Friday, November 23, 2007

Gaji dan Sesuatu.....

Hari ni ialah hari gaji!!!!!!

1st sekali... Aku bayar hutang RM500.00 kat ayah aku 9adoi, ada lagi RM1000.00 nak bayar)... Bayar huatang kat kak aku RM200.00. Belanja mak aku beli barang rumah RM50.00 (lepas la Nescafe aku tetiap pagi dan petang..) PTPTN tak sempat bayar sebab online transfer bengong hari nih..., duit tipon+streamyx RM180.00 dan malam pulak........

Aku blanja member makan Char Koey Teow Permatang Pauh, pegi beli VCD Karaoke kat atas tu (Battle Of The Band ngan Scorpions Accoustica), dan ada la DVD sket-sket...... Beli bateri handset aku pulak, melayang RM20.00 (adoi dah berapa kali aku beli bateri da.... ada sesapa nak sponsor aku henfon baru?)

Yang best sekali, member aku bagi aku mikrofon free!!! Fuyyo!!! malam ni aku nak melalak kat rumah..... Hahhahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...