Friday, November 23, 2007

Power Plant TNB penang Terbakar!

Aku ada post secara MMS dekat life blog aku di http://mblog.com.my/speedrider.

Kemarin sewaktu last point keja aku ngan bos-bos aku, ada power dip di E-Gate (kompleks perniagaan), dekat jer dengan Jelutong Expressway. Ingatkan Power deep biasa jer, masa nak balik tu, nampak asap berkepul semacam jer belakang TESCO Penang. Hrm... Mungkin orang bakar sampah agaknya... Tapi sekali Power Plant terbakar da!!!!!!! Kalau api tu sambar loji minyak sebelah tu, mau bergegar pulau beb!!!!!

Dan dengan bangganya, kami adalah orang awam petama sampai kat situ untuk tengok wayang free.. Macam gambar Die Hard pulak... Siap jadi polis sementara kawal trafik pulak aku kelmarin. Hahahhahahahahahaha

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...