Saturday, November 24, 2007

Hari Penuh Tekanan

24 November 2007 (gambar sekadar hiasan) - Hari ni masa aku baru bangun tido, terus rip Junction album Arah. Tetiba je aku dikejutkan dengan satu panggilan telefon... aiseh macam kenal je nombor ni. Customer da.... Adoi tension btol la bila orang yang sepatutnya attend kat rumah customer tu, tak pergi. Kalau tipon, takperla jugak... Ni tak telefon langsung. Cilok punya cilok, nasib baik dia paham. Tapi orang yang aku cakap tu, secretary customer tu, bos dia mamat Jepun. Lepas 10 minit macam tu, Jepun tu call aku. Hampeh la, dibantainya aku teruk2, rasa macam nak letak telefon ajer pun tadi! menyampah aku!!!!! Bukan salah aku!!! Tapi biasa la Jepun, kalau dah janji hari ni, ditunggunya technician tu tak datang2, melompatlah dia pun... tapi pesal nak marah aku pulak? Aku bukannya unit yang attend rumah customer, siakkkkk la jepun nih! Dahla speaking pun berterabur, hampeh.

Tapi dalam dok tension-tension macam tu... Secretary dia tipon aku balik, mintak maaf kat aku sebab bos dia marah aku. Pastu puji aku pulak. Dia kata, susah nak dapat orang macam aku, walaupun bukan aku punya salah, aku try jugak take care problem apa yang jadik tu. Kembang-kempis jugakla aku tadi.. Muakakakakakakakakakakaka... Sejukkkkk sket ati aku yang dah panas membara tadi.

Esok, kalau technician tu tak pergi jugak rumah customer tu, time tu aku pulak la yang nanti melompat!!!

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...