Sunday, November 25, 2007

Hujung Minggu Yang Boring

Adoi.. Semalam ngan hari ni aku betul-betul 'mati-akai'. Tak tau nak buat apa. Semalam keluar lepak-lepak ngan member kampung. Lepak makan satay kat kedai makan, tengok sat Zoom-In (BPR) dengan artis undangan Khalifah. Bolehla layan... Sambil tengok tu, aku ber-SMS ngan Bro Conan (http://qursany.multiply.com/), dok tanya macam-macam dan kutuk macam-macam pasal BPR punya show dalam Zoom-In kat TV2 tu. Pening kepala aku makan satay minum Kopi Radix. TAK NAK SECAWAN dah.... Hari ni pulak, aku bangun jer, nampak mesej customer tu.. hampeh la diaorang ni, dah tau tengah kritikal ni, hantar la technician tu attend kat rumah dia. Minggu ni betul-betul spoilt la mood cuti aku.. Geram punya pasal, aku rip album STRATEGI dari MAY keluaran tahun 1991. Heheheheh, sori yerk, yang nak jiwang-jiwang dari MAY, dalam album ni takder style-style melankolik macam tu. Yang ni adalah album keempat dari MAY... Zassssss layannnnnn....

Dan seperti biasa, album ni untuk contact aku jer..... hohohohohohoh...

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...