Monday, November 26, 2007

Hari Yang Agak Sempoi



Hari ni agak menarik sikit... Sikit je..... Buat keja macam biasa, sampailahhhh time petang masa aku pegi buat keja kat Teluk Kumbar, aku jumpak brader ni. Dia Unit lain dan jugak tempat lain, tapi masih dalam unit yang sama. Jumpak aku jer, dia terus tanya, "Amacam Mus, hang dah pi angkat dah ka gitar hang? La ni hang pakai gitar apa?"... Start je dia tanya macam tu, terus rancak je kami bersembang sambil 2 orang lagi tengah join-join sekali. Sembang punya sembang pasal SYJ, dia sedikit terkejut bila aku bagitau yang Eduat dah arwah. Dia tanya aku macam mana aku tau? Aku jawab la, dari forum jerlah...... Start lepas tu dia cerita pasal sorang-sorang dalam SYJ, especially Arwah Eduat, Amir dan Man Rani. Lepas tu dia refer kat Pak Syed pulak, tapi aku tak berapa dengar sebab brader sekerja aku mintak aku tolong dia buat keja. Aku ngan dia ni sebenarnya jumpak atas sebab keja, sampailah salah sorang veteran bagitau yang brader ni dulu main band, tapi aktif kat Hotel ngan Night Club jer. korek punya korek dapat la link (secara lisan oleh veteran-veteran sekerja) antara dia dengan zaman-zaman rock kapak dulu. Dan aku pun barutau yang salah seorang anggota VAGRANT jugak adalah pekerja sama dengan company aku sekarang ni, cuma sekarang dia dah transfer ke Sarawak. Dan FYI, Ali Mamak pun dulu kerja sama ngan company aku, cuma sekarang dia dah bersara.... Best dapat sembang ngan orang-orang lama macam Brader Nasir ni..... Hehehehehe. banyak nasihat ngan tips yang dapat, tu yang paling menarik.

Dan buat kali pertamanya...... Aku upload kat korang sebuah album Dance dari KAOMA - WORLDBEAT.. Aiseh, tak rock pulak kali ni, cuma at least aku dah selamatkan kaset aku tu....Khas untuk contacts aku jer.......

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...