Friday, December 5, 2008

Samad Lefthanded - Sentuhan Terakhir



Dengan keadaan ekonomi aku yang amat kritikal, aku gagahkan diri untuk membeli juga 2 set ekslusif ni kerana cetakan dan penghasilannya mungkin terhad.

Oleh kerana aku telah pun memiliki volume 1, 2 set ini telah melengkapkan segala-galanya. Takkan sama dengan VCD ciplak dan yang berlambak di Youtube. Sekurang-kurangnya hasil royalti album ni insya-Allah akan sampai ke tangan waris Allayarham Samad yang memerlukan untuk menempuh hidup.

Untuk Volume 2, ia menampilkan:

1. Debunga Wangi - Lefthanded.
2. Sampai Hati - Spring
3. Nur Kasih - Slam
4. Musibah - Sweet Charity
5. Mahligai Syahdu - Hattan
6. Ku Di Halaman Rindu (jamming - bonus track)


Untuk Volume 3:

1. Sejuta Wajah - Sweet Charity
2. Ku Di Halaman Rindu - Lefthanded
3. Suci - May
4. Dunia Perlumbaan - Sweet Charity
5. Usang - Rahim Maarof
6. Dunia Perlumbaan - (jamming - bonus track)



Sebenarnya, dengan kesibukan aku sekarang, memang aku tak ada masa nak berlatih gitar. Tapi sekurang-kurangnya aku puas, 'air tangan' gitaris lagenda negara sekarang berada dalam gedung ilmu aku.

al-Fatihah untuk Allahyarham Abdul Samad Mian.

No comments:

Post a Comment

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...