Sunday, May 24, 2009

Shell V-Power Racing Ferrari Model v3


Hah, sampai Version 3 dah aku cerita pasal model Ferrari Shell ni.
Untuk collectors, ni ada benda baru - INDIVIDUAL DISPLAY GARAGE

RM5.00 untuk setiap pembelian minyak Shell.

Aku dah dapatkan satu set macam gambar kanan tu untuk Zan Bassist. Zan, 360 GTC dan Enzo Kuning tu, hot selling items lah. Stesyen yang aku book pun, tadi aku pergi dah abes. Tokey dia (Encik Abdullah) dah reserve kat aku, tapi mungkin pekerja dia terjual kat orang. Haiya... Nantu aku pass barang tu kat Shafalizan untuk hantar kat ngko. Nanti ko pass kat Shafalizan apa-apa yang Bro Zul atau Bro Ijan nak bagi. Har Har har...

5 comments:

  1. Ok. Cun Mus.
    "Akan Ku Tunggu.."

    ReplyDelete
  2. haha zan pantang ko ye pasal keta2 ni hhehehe

    ReplyDelete
  3. 2 keluaran Ferrari Shell sebelum ni aku dah complete...cuma yg warna kuning je tak der...

    tapi yang baru ni baru ada 2...tawar hati skit nak kumpul..satu pasal dah mahal...dua pasal anak aku yg dah masuk umur 1 1/2 tu asik buat main jer...abis calar balar dah...tak bagi kang menangis...adoi...

    ReplyDelete
  4. xpela, pengubat hati nak beli actual mahal sgt..aku kumpul wallpaper kete boleh la..

    ReplyDelete
  5. waaa...ada kuar display baru erk...awat aku taktau...kang recce la....huhu

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...