Sunday, May 24, 2009

TNB - Tolong Jawab



Aku nak mintak pendapat dan pengalaman korang semua dalam kes aku ni.
Terbakar pulak hari Jumaat haritu.

Kepada TNB:
  1. Apa solution yang boleh diberikan kalau kebakaran ni menyebabkan total destruction kepada rumah saya.
  2. Socket Connector adalah dari TNB dan belum melalui fuse.
  3. Sambungan adalah seperti terdapat di rumah teres.

Kepada Legal Advisor:
  1. Tindakan apa yang boleh saya ambil terhadap TNB untuk claim kesan kebakaran tersebut?

Kepada Pemilik Rumah:
  1. Pernah ke terjadi kat korang benda ni?
  2. Kalau benda ni jadi kalau korang takder, boleh ker fikirkan apa kesannya?

Hrm.. Nasib baik socket tu terbakar waktu kami semua ada kat rumah. Bayangkan kalau terbakar kat rumah papan.

TNB, sila lakukan sesuatu. Saya bercakap soal NYAWA.

2 comments:

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...