Thursday, July 16, 2009

Big Boys Toys



Uh, akhirnya... Benda yang ditunggu telah tiba. Aku budget untuk hujung bulan sebenarnya, tapi tak boleh tahan... Memang takleh tahan. Alamat untuk diinterframekan memandangkan namanya yang giler unik. Nasib baik aku tak duduk kat Kampung Master, kalau tak, confirm jadi bahan punyalah...



Sebenarnya, aku nak puji sender ni sebab tengokla packagenya, betul-betul secure. Tapi kalau nak lagi secure, tentulah nak kena letak dalam kotak. Tapi, ini pun dah cukup memadai



Lepas posting putih, diletakkan lagi kadbod untuk tutup 'bahan' aku. Jadi, aku berpuas hati dengan packaging macam ni.



Dan yang paling aku tak sangka, vegetable wrap diletakkan sekali.



Inilah bahan aku yang terbaru. Nak cerita sekarang... Agak malu. Bila bahan dah cukup, aku akan reveal apa dua-dua bahan ni. Dan yang buat aku betul-betul terkejut, keadaan dua LP berusia 18 tahun ni, betul-betul masih cantik dan macam baru keluar kedai. Owner asal LP hitam tu ialah perempuan.. Huhuhuhuhuhuhu, patutla lawa semacam dia jaga. Apa-apapun, sehingga aku cukup bahan dan mood, aku akan reveal menatang apa album LP ni sebenarnya. Aku layan dulu 2 LP ni....

P/S: Wings - Jerangkung Dalam Almari for RM350.00 is too much, IMHO.

4 comments:

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...