Sunday, July 19, 2009

Pelancaran Web Sayap2Wings



Telah selesai dan selamat pelancaran wajah baru web rasmi Wings dan Sayap-Sayap Wings iaitu http://s2wings.com. Pelancaran telah diadakan di Tasik Titiwangsa pada hari Sabtu, 18 Julai 2009. Pelancaran ini dijalankan pada majils makan buah-buahan tempatan dianjurkan oleh Dinamic Quaorum Sdn. Bhd. Turut bersama ialah Ed Scuba dan Grousiey Printhouse. Tetamu istimewa pada majlis ini ialah balu kepada Allahyarham Roshizal Ibrahim iaitu Puan Ros, founder Sayap-Sayap Wings.

Turut memeriahkan majlis, siapa lagi kalau bukan anggota-anggota Wings. Ahli Wings yang hadir ialah bro Eddie, Joe dan Black. Nampak apa bro Joe pegang? Itulah biografi Jimmy Hendrix yang super-cun dihadiahkan oleh ahli Sayap-Sayap Wings iaitu Bro Rock dari JB. Bro Joe bertanya 2-3 kali, untuk gua ker ni bro, serius ker?



Dengan keahlian yang hampir menjangkau 250 orang ahli, perjalanan Sayap-Sayap Wings masih jauh, dan semoga ukhwah persahabatan yang terjalin akan sentiasa kekal sentiasa. Tak dapat aku nak bercerita panjang-panjang disebabkan aku masih berada di Shah Alam sekarang. Terima kasih pada Bro Zul yang meminjamkan notebook dia untuk aku update sedikit cerita. Gambar-gambar eksklusif lain, semestinya dapat diperolehi di laman Sayap-Sayap Wings yang terbaru iaitu http://s2wings.com dan semestinya, ahli berbayar dapat melihat lebih banyak items.

p/s: Gambar dari kamera Shafarizan ialah hak milik Sayap-Sayap Wings. Watermark kerana dihoskan disini, untuk makluman.

7 comments:

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...