Monday, July 13, 2009

Thief, Curse On You!!!

Saya minta jasa baik anda semua,
sila laporkan kepada saya sekiranya ada
ternampak gitar saya di mana mana atau
anda telah terbeli gitar tersebut,
ciri ciri gitar itu adalah seperti berikut:

Warna: Merah
Brand: De Armond
Pickups: One Humbucker
Ciri unik: Ada signature by both astronauts
(untuk gambaran yg lebih jelas)


Gitar saya telah dicuri pada 13 July 2009
Lokasi di Puchong oleh seseorang yang bernama Zul
Gitar ini amat bermakna buat saya kerana
gitar ini adalah hadiah dari Astro Hitz.TV
Segala bantuan atau info anda amatlah dihargai.
Info yang membawa kepada penemuannya akan diberi ganjaran

Terima kasih
Azilah


----------------------------

Ah, memang brengsek pencuri tu!!!!

Azilah adalah Metal Chick yang aku kenal dari youtube, sebab pada memula entry video dia, majority semua lagu Cromok. Jadi, dengan offer yang dibuat Azilah, tolonglah sama (aku tau, korang ni, kalau pasal awek.... Laju la..)

Setakat ni, dah dua orang member online yang aku kenal hilang instrument, iaitu Azilah dan Zan.



Dan kalau harta karun aku ni senasib... Kepada pencuri tu.... Lu jangan heran bila wa jumpak lu, kepala lu barai dari badan. Hidup gua memang serius, tapi sekarang, gua memang serius.

6 comments:

  1. Makaseh Mus :( rasa cam hilang satu deria

    ReplyDelete
  2. Uish!! inspektor ni ada blog ghupanya!!!!

    Apa-apapun, feel sad also to you lah sis. Aldo me spik no english, I feel veli-veli sad about that.

    Dah buat report polis? Main suspect kan dah ada.

    ReplyDelete
  3. hari tu zan hilang bass....aduhai.

    betul tu, report polis, pas tu kumpul geng gi carik si zul tu....
    lambat skit kena lego nanti.

    ReplyDelete
  4. jika dapat kesan si mangkuk tandas tu, jgn serah pada abang2 polis dulu, bikin kenduri sikit, ajak kawan2, mangkuk tu perlu sesuatu untuk dia ingat hingga akhir hayat bahawa mencuri dan menyusahkan orang tu sungguh menyakitkan...!!!

    ReplyDelete
  5. curik makanan pasal perut lapar aku boleh paham jugak.

    curik gitar? siot je..
    takde gitar bukannye mati pun.

    dan kalo jual kat orang, dan orang tu beli tu tahu tu gitar curik, tak geli ke dia pakai gitar curik huhu

    ReplyDelete
  6. budak tu memang berani mati, semua dah tahu tentang dia, cuma lokasinya saja yang tak jumpa...

    semoga pencarinya berakhir dengan kesadaran yang muktahir!

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...