Saturday, October 10, 2009

Speed Contest!

Live Blogging

Berita ni tersiar dalam akhbar hari ni. Berikut ialah speed contest:

Soalan:
- Berikan nama betul rocker yang terlibat tu dengan tepat dan dia dari band mana.

Cara:
- Berikan jawapan untuk soalan di atas di ruangan komen.
- Jawapan pertama yang paling tepat adalah pemenang.

Tarikh Tutup:
24 jam dari sekarang iaitu 11/10/2010 pukul 1.35 PM

Hadiah:
Booklet Wings

-----------------------------------------------------------

So, start your engines!

16 comments:

  1. hehehe cepat2 ada lebih kurang 22 jam lagi sebelum contest tamat

    ReplyDelete
  2. gua tau dan gua pasti menang!hahahhaha...wargh kah kAH!!!!nama beliau ialah ahmad azhar bin othman_awie,dari band wings!yeargh!!!dapat booklet lagik!!!hahahaa,....

    ReplyDelete
  3. err..teka citer yg sebelah tu..sapa yg dapat kawin ngan fasha sandha boleh dapat hadiah tak?..huhu

    ReplyDelete
  4. Alamak, Abang Besi, bagi can kat orang lain pulak boleh ker? hahahahah

    Contest ditutup.
    Tunggu apa kata Abang Besi pulak
    Konflik betul buat contest submit pakai phone ni.. tak sempat tulis term and confitions panjang2. ehehehhe

    ReplyDelete
  5. hehehe...tkpe..bg can org len plk...=)hehhee...hidup rocker!!!

    ReplyDelete
  6. best bro buat contest cam gini haha

    ReplyDelete
  7. eh dah tutup ke? tak sempat aku...

    ReplyDelete
  8. - Kontreversi artikel paper
    - Kontroversi pemenang contest

    dua-dua akan diulas di blog entry seterusnya.

    ReplyDelete
  9. Haha... gosip, kontrovesri... aku suka!!! So kita buat contest baru... "Chaun Penang ngan Abg Besi, sapa menang?"

    ReplyDelete
  10. oit, ni bukan blog gossip. hahahah

    ReplyDelete
  11. Alamak silap port plak... blog gosip mn yg best? OhArtis? OhBulan?hahaha...

    ReplyDelete
  12. kah kah kah!!!!chaun penang..nt belanje mkn char kuaey teow yek..hehe...

    ReplyDelete
  13. No hal punyo... Weh, Mus... hg nak bg by hand ka? aku request by courier bleh x?hehe...

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...