Wednesday, November 25, 2009

Jadual Konsert Pesta Pulau Pinang 2009

Sumber info dari sini. Macam tak best aja tahun ni.... (kecuali WINGS).
Ada ker patut XPDC satu malam sama dengan Bunkface? Tak rock langsung!!!!

Aku ringkaskan kepada yang ada kaitan dengan BAND ROCK/PUNK/METAL saja. AF-AF semua aku tendang keluar dari list aku neh.



Schedule for Pesta Pulau Pinang:

22nd Nov 2009 - Artist: Deb Gab C <-- terlepas!!! Hampeh jadual keluar lambat!!!!
27th Nov 2009 - Local Artist: Fire Bird <--- aku tatau la ni band apa
7th Dec 2009 - Local Artists <--- taktau jugak
8th Dec 2009 - Traditional Boria performance <--- sapot kesenian tempatan
9th Dec 2009 - Traditional Boria performance <--- sapot kesenian tempatan
10th Dec 2009 - Traditional Boria performance <--- sapot kesenian tempatan
12th Dec 2009 - Artist: Kumpulan Spider
14th Dec 2009 - Traditinal Singing and modern pertandingn Kugiran Maksak Pulau Pinang
15th Dec 2009 - Traditinal Singing and modern pertandingn Kugiran Maksak Pulau Pinang
20th Dec 2009 - Local Artists
25th Dec 2009 - Presenting Artists: Wings <--- belum dapat confirmation
26th Dec 2009 - Presenting Artists: Hujan / Band Pengiring
29th Dec 2009 - Presenting Artists: Kristal & Butterfly
31st Dec 2009 - Presenting Artist: Bunkface & XPDC

4 comments:

  1. huh... (tapak) pesta pulau pinang ni dkt ngan apartment aku dulu (hamna @ desa permai indah). tiap2 ujung thn mlm2 mesti happening... 8 thn aku kat penang aku rasa 3 kali je kot aku pi pesta ni, last skali aku pi ada bandi amuk perform

    yg pastinya nnti kristal perform 3-piece band, bassistnya injured

    ReplyDelete
  2. @ijau
    thanks for the info

    @sham
    jom layan XPDC? Kalau wings, konpom turun... XPDC aku takdak geng la

    @deaf
    insya-Allah. semua tarikh tu ada kelas malam... Tengok dulu mcm mana

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...