Monday, January 11, 2010

Third Eye Blind - ST



Ketika zaman Alternative Rock melanda dunia, Band ini adalah antara band yang berjaya menarik halwa telinga gua pada waktu tu.



Yang paling menariknya, walaupun inilah satu-satunya album yang gua ada, tapi sampai sekarang; lagu killer diaorang, Semi-Charmed Life adalah lagu yang tak memboringkan gua langsung.



Antara tracklist dalam album ini ialah:

   1. "Losing a Whole Year" – 3:21
   2. "Narcolepsy" – 3:49
   3. "Semi-Charmed Life" (Jenkins) – 4:29
   4. "Jumper" (Jenkins) – 4:33
   5. "Graduate" – 3:10
   6. "How's It Going to Be" – 4:14
   7. "Thanks a Lot" – 4:58
   8. "Burning Man" – 3:00
   9. "Good for You" – 3:52
  10. "London" – 3:07
  11. "I Want You" (Jenkins) – 4:29
  12. "The Background" – 4:57
  13. "Motorcycle Drive By" (Jenkins) – 4:23
  14. "God of Wine" – 5:18
  15. "Tattoo of the Sun" (Japanese release only)

Di mana... Aku cuma suka satu lagu saja.. Hahahahhaa~
Maklumat lanjut pasal band ni ada di Wikipedia. Gua tak berapa tau sangat pasal band ni.

6 comments:

  1. gua teringat dalam filem "yes man" , Jim carey ada nyanyi lagu "Jumper" sambil main gitar nak selamatkan satu mamat ni nak terjun bangunan bunuh diri, huhuhuhu....

    ReplyDelete
  2. gua rasa tu jer kot lagu diorg yg best...tenggelam timbul je band ni...

    rasa jam tu, aku tgh layan matchbox20 dgn sugar ray...haha

    ReplyDelete
  3. Sama la..lagu ni je yg berjaya menawan Hi Fi kereta aku masa tu.
    Sekarang aku pun dah tak main audio kereta lagi...Naik moto lagi best...ye tak?

    ReplyDelete
  4. intro "semi-charmed life" antara lagu yg prnh menjadi ringtone enpon aku suatu ketika dulu (shhh...)

    ReplyDelete
  5. sama la...tu je lagu dia yg gua tau pasal selalu keluar radio...

    ReplyDelete
  6. aku suka band ni~
    paling besh layan lagu Jumper
    sonot~

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...