Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Anugerah
Semalam 21 Ogos 2026 Muhammad Qayyum hadir ke HAKA (Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik) MRSM Balik Pulau. HAKA untuk MRSM ni buat untuk pe...
-
Laporan Kutujukan Khas Untuk Ayahanda Tercinta: Abu Bakar Bin Ahmad , serta Seluruh Bikers Malaysia Semoga Kita Memperoleh Manfaat Dari Cata...
-
Nampaknya, Suzuki berusaha keras untuk menjadi pesaing utama di pasaran Malaysia bagi tahun 2010. Setelah kedengaran ura-ura Modenas akan me...
-
Hari ini, genap 25 tahun PFS - Penang Free School menjadi Johan Ragbi MSSPP bawah 18 Tahun Pulau Pinang. Aku tak imbas semula ka...
w'salam dan amin...
ReplyDelete2-3 minit pertama lama aku perati, aku ingatkan jalan Tunku Kudin menuju Jabatan Laut terus ke bridge, punyalah beria konon nak tunggu kelibat area padang Minden gitu... rupa2nya dah kat seberang, kah kah kah... serius aku rindu Penang
Hahah aku dah tak kerja kat Pulau. Last 2018 sebelum ke Ipoh dan 2021 balik semula ke Butterworth. Nanti kalau lalu area sana aku amik gambar
Deleterequest: turun bridge lalu depan Padang Minden terus ke Batu Uban (Sunny Point), masuk simpang Sungai Dua, optional berhenti kat Al Malik Khalid, masuk University Heights Shoplot seround (area aku kerja dulu), then lalu Golden Phoenix (ex-Bali Bali) kalau masih ada Abu Nasi Kandaq, then masuk kanan shoplot Desa Universiti (McD, Pizza Hut, Baskin Robin) atau kiri Nasi Kandar Pelita, terus ke tapak Pasar Malam Sungai Dua atau lari ke Taman Pekaka... amboi request, memang down memory lane abih ni
DeleteHahaha baik. InsyaAllah
Delete