Monday, November 23, 2009

Michael Jackson - Life Of A Legend



Selalunya Deaf suka buat review-review macam ni dan semua buku-buku yang dia review memang best. Masalahnya aku cari tak pernah pun jumpak. Sorry yerk kawan-kawan, Michael Jackson adalah seorang King Of Pop yang gua sedikit impress. Jumpak buku ni terus angkat sebagai kenang-kenangan. Sambil bayar, sambil kena piat telinga dengan amoi gua, tapi gua steady bayar je kat kaunter macam patung tak ada perasaan.



Aku tanak cerita panjang-panjang melainkan kalau ada request nak bagi extended review. Buku ni banyak menceritakan cerita dan gambar MJ daripada zaman Jackson 5 sampailah dia mati. Gambar dia naik moto ala-ala pasola pun ada.



Ada jugak gambar-gambar masa work concertnya dengan Eddie Van Halen. Salah satu aku suka dengan MJ ialah, walaupun dia lebih kepada pop, tapi dia suka mencampurkan banyak elemen dalam lagu-lagu dia.



Well, apa boleh buat, King Of Pop dengan Guitar Hero adalah antara gambar yang aku paling suka dalam buku ni. Banyak lagi kandungannya, tapi bagi aku time sikit untuk baca sampai habis. Heheheheheheh.

Kalau semangat ada dan banyak request nak tahu apa content dia, bolehla aku buat extended review nanti, insya-Allah.

------------------------------------------------
1 Hari 1 Entry Blog Marathon
entry #29/30
------------------------------------------------

6 comments:

  1. aku suka zmn maikeljeksen masih hitam...

    ReplyDelete
  2. Betul ke dia dah masuk islam?
    Alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. maikel jeksen best!pgi td dgr kt radio..sarung tgn putih beliuay g belah kiri dilelelong dgn harga rm 1juta lebih.gila.

    ReplyDelete
  4. Rebiu penuh le bro!! Gua minat jugak nak tau isi kandungan buku ni...

    ReplyDelete
  5. Mus, Esok hari terakhir 1 Entry- 1 Hari..pasni hang boleh rehat sebulan.. Tulisan hang semua Dah menyanyah neh..haha..

    ReplyDelete
  6. salam semua..

    sori la lambat reply. busy kerja. Nanti bagi aku baca habis dulu buku ni, nanti aku rebiu

    ReplyDelete

Baju Raya 2024

HOMBRE ni kalau tak silap aku first sekali ditubuhkan pada 2018. Waktu ni aku amat memerlukan pakaian pejabat. Tapi malangnya sa...